O nas

Witaj na naszym blogu

Fajnie, że do nas trafiłeś/aś 🙂

Jesteśmy przekonani, że znajdziesz tu treści, które Cię zainteresują, gdyż naszym celem jako etatowych pracowników jest pokazać oraz zainspirować wszystkich, żeby jak najlepiej wykorzystać przysługujące nam 26 dni urlopu. A robimy wszystko co w naszej mocy, by nie uronić z tego ani jednej godzinki, dlatego też mamy nadzieję, że odnajdziesz u nas inspirację do zdobywania własnych podróżniczych doświadczeń.

A że kochamy podróżowanie i nowych miejsc poznawanie to znajdziesz tu relacje, opisy z naszych wypraw, podróży bliższych i dalszych, oraz zwykłych weekendowych czy też jednodniowych wypadów, z których sami korzystamy chyba najczęściej. Nie znajdziesz tu natomiast przechwałek, ile to krajów ”zaliczyliśmy” i na ilu to kontynentach byliśmy, bo my zwiedzamy a nie odhaczamy.

Zakochani jesteśmy oczywiście w naszym pięknym kraju, ale mocno kręcą nas Bałkany i tu głównie koncentrujemy nasze wyprawy, ale rzecz jasna nie gardzimy innymi destynacjami. Uwielbiamy Kaukaz, ale też Czechy oraz słoneczną Italię, a ostatnimi czasy chyba mocniej zaprzyjaźniliśmy się z Niemcami. Szukamy w trakcie naszych wojaży miejsc nieszablonowych, mało turystycznych, do których mało kto się wybiera, albo takich w których jeszcze nikt nie był, o ile jeszcze takie są…
Preferujemy wyjazdy niskobudżetowe, ale nie gardzimy inną formą wypoczynku, a całość oprawiamy w zdjęcia, abyś i Ty drogi pasjonacie przygód mógł bliżej przyjrzeć się miejscu, do którego być może się wybierasz.

Prywatnie jesteśmy żoną, mężem, mamą oraz tatą dwóch synów.
Nikodem ma już lat 21, a Miłosz 15 i wciąż chcą z nami zwiedzać świat 🙂
To przede wszystkim im zaczęliśmy pokazywać piękno tego świata, a w zasadzie naszego kraju, bo ponad 20 lat temu tylko na tyle było nas stać 😉
Przez te wszystkie lata nazbierało się trochę materiału, więc postanowiliśmy podzielić się naszymi wspomnieniami i nie tylko 🙂

bieszczady na szlaku góry

Mariusz

Zawodowo na etacie zajmuje się doradztwem technicznym w zakresie hydroizolacji. Prywatnie jest inicjatorem, koordynatorem naszych wyjazdów. Potrafi spędzić wiele godzin nad mapami i na dwa lata do przodu planuje nasze destynacje 😉 Zajmuje się również stroną fotograficzną i robi mnóstwo zdjęć, nad którymi spędza potem drugie tyle czasu. Jest fotografem samoukiem a jego fotografia ewoluuje z każdym kolejnym wyjazdem . Jeżeli nic się nie dzieje potrafi być bardzo wkurzający 😉

Tatry na szlaku góry mountaun

Monika

Zawodowo na etacie zajmuje się opieką dzieci z niepełnosprawnością. Prywatnie jest znakomitą mamą oraz żoną. Lubi porządek oraz uwielbia gotować. Podczas wyjazdów dba o zaplecze logistyczne i czuwa nad bezpieczeństwem. A jak Panowie się rozpędzą, to studzi ich zapały.
Dodam jeszcze, że lubię pobyć od czasu do czasu sama ze sobą. Wtedy mogę naładować baterie i nabrać dystansu do otaczających nas spraw.

Nasz dom od zawsze był otwarty dla wszystkich!!! Dotyczy to zarówno rodziny, przyjaciół jak i nowo poznanych ludzi 🙂

Od kilku lat należymy do Stowarzyszenia międzykulturowego MALOKA.

W każdym miejscu do którego trafiamy promujemy mocno nasz kraj oraz miasto ŻORY, gdzie uwiliśmy swoje gniazdko.

Serdecznie zapraszamy do oglądania, komentowania oraz zostawienia kciuków w górę